Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.05.16. 18:02 Picililla

Szösszenetek

Címkék: kórház emberek kispál és a borz szösszenetek

Még nem is meséltem, mi volt a kórházban... Szóval, meg fognak műteni, méghozzá június 9 -én. Előtte még egy csomó vizsgálat vár rám: vérvétel, EKG... Amúgy nem félek különösebben. Jófejnek tűnt a doki, tehát az sem aggaszt, hogy esetlek felvágnak. Úgy kell felfogni, mintha Hasfelmetsző Jackeset játszanánk. Na, ez egy kicsit morbidra sikeredett:)

Ezek a külföldi ismeretségek meg egész jól alakulnak. Van egy lány Thaiföldről, Ravadee a neve, de csak Ray -nek becézzük. Nagyon rendes. Aztán ott a csávó Iránból (Amir), egy Ausztriából (Michael), meg van egy koreai is. Mondjuk ő már az első alkalommal kiakasztott. Msnen dumáltunk, de semmire nem akart normális választ adni:S Mondjuk vannak egész hülye alakok is. Kiírtam profilomhoz az msn -címem, ugyebár. Felvett egy csávó. Jó, eddig minden okés volt. Beszéltünk pár mondatot, aztán rátért arra, hogy márpedig ő le akar velem feküdni:S Normális az ilyen??? Letiltottam a francba. És akkor még örülhet, hogy nem küldtem el a ... Oda.

Tesóm osztálytársa (és exe is egyben) ismeri azt a srácot, akibe teljesen beleestem még szeptember elején. Hogyne ismerné? Egy focicsapatban játszanak, meg ugyanott laknak. Szóval, tudni kell, hogy a srác -aki tetszett/tetszik- elég félénk (vagy csak megjátssza). Ahányszor láttam, egy -két szót beszélt, és csak elvétve nevetett. Fapofa. Tehát, akkor totál ki voltam akadva, mert én nem kellettem neki. Fél évembe telt, mire kihevertem, úgy, ahogy. Még jó, hogy nem kellett pszichoterápiára járnom:) Na, jó, ez nem igaz, ennyire nem voltam elkeseredve:) Tehát, ma megkérdezte tesóm exe a húgomtól, hogy tetszik -e még nekem a srác... Most ez mit jelentsen???

Nem tudom pontosan, hogyan, de valahogy ideillik a Kispál és a Borz: Ha az életben című dala. Olyan keserédes hangulatú az egész, de mégis nagyon jó:

Ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világba'
s édes lenne a halál
Hát ilyen értelemben

Énekeljük el azt, hogy vége
Nem járunk ki többet rétre
Nem úszunk többet a strandon
És nem borozunk már többet a gangon

Nem mondjuk nőknek, hogy szép vagy
Ők a farkunkra azt, hogy de szép nagy
Nem süt a nap be az ágyba
Mint az athéni hotelszobába

Nem mosol bugyit, hogy tiszta
Legyél az Akropoliszra
Felmegyünk, és ott a csikket
A városra pöccintjük, és a viccek se
lesznek már, a nevetések is
rövidülnek, ahogy az élet se kéne már
a Halál után
én nekem
úgy igazán,

ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világba'
s édes lenne a halál
Hát ilyen értelembe'

Énekeljük el azt, hogy vége
Nem járunk ki többet rétre
Nem úszunk többet a strandon
És nem borozunk már többet a gangon

Nem mondjuk nőknek, hogy szép vagy
Ők a farkunkra azt, hogy de szép nagy
Nem süt a nap be az ágyba
Mint az athéni hotelszobába

Nem mosol bugyit, hogy tiszta
Legyél az Akropoliszra
Felmegyünk, és ott a csikket
A városra pöccintjük, és a viccek se
lesznek már, a nevetések is
rövidülnek, ahogy az élet se kéne már
a halál után
én nekem
úgy igazán,

ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világban
és édes lenne a halál!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr8472826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása