Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.05.22. 18:37 Picililla

LOVE és minden más

Címkék: love szerelem pasik srácok őrület őrültség lamour myworld

Ez van és kész...

Olyan hülye vagyok!!! Felvettem msn -re, remélem, nem néz hülyének meg semmi ilyesmi:S Komolyan mondom, annyit hezitáltam, hogyha egy -két másodpercet várok, biztosan meggondolom magam:( Nem tudok sem enni, sem aludni (na jó, azt azért tudok), órákon meg nem vagyok képes figyelni, mert állnadóan álmodozok. De ha nem jön össze, én nem tudom, mit csinálok. Öngyilkos nem leszek.

Holnap tesóm megy osztálykirándulásra, és csak szombat este jönnek haza. Jó lesz nekik: Sárvár, Szombathely, Kőszeg. Mondjuk én meg megyek polgárőrnapra. Még szerencse, hogy sok ember lesz. Nem mindig szeretem a tömeget, de néha jó elvegyülni.

Kikaptuk a dogát, amit a Rómeó és Júliából írtunk (csak kis jegyet kaptunk rá) -hibátlan lett. Na, vajon miért?:) Jó az empátiás készségem, mi?...

Istenem, kérlek, segíts!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr47482764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása