Don't Panic!

Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.05.30. 18:13 Picililla

Hamarosan vakáció és foci EB!!!:)

Címkék: közösség sport foci emberek futball vakáció

Hulla vagyok:(

Unalmas volt a napom: matekon nyitott szemmel aludtam, táncunk nem volt, angolon máshol járt az eszem, tesin meg távolt ugrottunk (kaptam egy kemény hármast, le is zárt). Olyan rohadtul meleg volt egész nap!!! De nem baj, én azért szeretem. Főleg így este felé, mikor kicsit enyhül az idő:)

Már nagyon várom a vakációt!:):):) Jövő héten még vár rám egy kémia- , történelem-, gépírás-, angol dolgozat, és egy felelet gazdaságtanból:( Csak lennék már túl rajta... Szombaton aztán falunap lesz, remélem most az egyszer nem esik az eső (eddig pedig mindig az volt -bár most nem úgy tűnik, szerencsére). Június 9 -én meg kórházba vonulok. Még jó, hogy akkor pont nem lesz olyan meccs, amiben a németek játszanak. Csak előtte és utána (amire remélhetőleg haza engednek). Mert kezdődik a foci EB!!! Éljen! Hajrá Németország és Olaszország! Amúgy most nagyon jó a német keret, szerintem van esélyük a győzelemre. Mikor a 2006 -os világbajnokságon kikaptunk az olaszoktól, totál ki voltam bukva:( De annyira örültem, mikor megnyerték a bronzérmet..:) Kíváncsi vagyok, mit alakít majd Joachim Löw. Klinsmann volt a Jolly Joker szerintem, de talán így is megálljuk a helyünket (imádok többes szám első személyben beszélni). Szóval, én már nagyon várom:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr17495405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása