Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.06.11. 10:13 Picililla

Végre itthon:):):)

Címkék: közösség sport foci program kórház futball napló day osztály sokk punnyadás

Na, hát megérkeztem. Leírom, mi történt velem:

Hétfőn hétre kellett mennünk, azt hittem, felfordulok, olyan éhes voltam. Aztán kaptam egy tuti kis egyágyas szobát -ott vártam, több, mint egy órát, hogy műtsenek. Egyébként, a pasi, aki a műtőbe tolt, nagyon rendes volt, elbeszélgettem vele:) A műtőben aztán elkezdtem parázni. Jó, a nővér meg a többiek nyugtatgattak, meg próbálták elterelni a figyelmem. Aztán mikor beadták az altatót, olyan volt, mintha fejbe vágtak volna. Azt gondoltam, na, még nyitva tudom tartani a szemem, ez nem nagyon jött nekik össze, nagyobb dózis kéne... Aztán egyszer csak nagy feketeség, és felébredtem. Ennyi volt. Az ébredőbe vagy mibe toltak, elég hamar magamhoz tértem szerencsére. Viszont még aznap majdnem elájultam:( Még sosem történt velem ilyen, de nagyon furcsa volt: zúgott a fülem, és fekete foltokat láttam. Állítólag olyan fehér voltam, mint a fal (bár eddig is olyan volt a színem, mint a krematóriumok "lakóinak"). Akkor még nem is említettem, hogy a nővér hozott két hashajtó tablettát, hogy vegyem be. Gondoltam, persze, hülye leszek -de muszáj volt. Meg azzal is "fenyegetőzött", hogy megkatétereznek (erre nem került sor hál' Istennek). Jah, és cső lógott ki belőlem:S Tegnap, mikor kiszedték, azt hittem, meghalok. Már eleve az is ijesztő volt, hogy a doki ilyen bazi csipeszeket hozott. Fájt meg minden, próbáltam nyugodt maradni, de mikor hirtelen megrántotta... nem részletezem inkább. A megrázkódtatások után elmentem zuhanyozni, mikor kijöttem, ott vártak rám osztálytársaim! Nagyon örültem! Készítettek egy olyan papírt, amin mindenkinek az aláírása rajta volt:) Tök rendes volt tőlük:) Ma reggel mondta az orvos, hogy ez nem is petefészek ciszta volt, hanem egy olyan különleges (ő fogalmazott így) ciszta, ami a petevezetékben helyezkedett el. Minden nehézség nélkül kivették, remélhetőleg, nem lesz semmi gond. Mikor kifelé jöttünk, a főorvos azt mondta Apunak, reméli, legközelebb akkor találkozunk, mikor unokái születnek (mármint Apunak). Na, gondoltam, arra várhatnak még legalább tíz -tizenöt évet, addig meg már nem hiszem, hogy ő is praktizálni fog...

Tehát itt vagyok végre! Azért írnék pár szót a vasárnapi Németország -Lengyelország EB -mérkőzésről. Nagyon jó volt, lendületes, meg minden. 2:0 lett a végeredmény, Podolskinak hála. Csak az a baj (amit a riporter is említett), hogy a Bayernben kevés lehetőséget kap, mióta Luca Toni is odaigazolt. Sajnálhatják, mert remek focista, mindenféle sztárallűr nélkül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr88514326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása