Don't Panic!

Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.06.27. 20:34 Picililla

No Comment

Címkék: msn foci emberek futball gondolatok napló külföldiek bosszúság pasik day utálat srácok őrület szösszenetek őrültség idegbaj myworld törökök

Megint itt vagyok.

* Tegnap kikaptak az oroszok a spanyoloktól, így velük fogunk megküzdeni az Európa Bajnoki címért. Hajrá, Németország!!!


Amúgy voltam Ebaby -n, mivel kapom az e -maileket, hogy kik jelölnek be "barátnak". Ma például egy szíriai srác. Meg sem kell említenem, hogy a legtöbb ilyen ismerősöm török. Nem tudom miért, de mintha üldöznének, komolyan mondom. Vagy csak paranoiás vagyok. Beszéltem egyikkel msn -en, csak a nevét ne kérdezzétek, könyörgöm, mert nem emlékszem rá. Néha nem is vagyok képben azt illetően, kivek dumálok. Tegnap egy másikkal beszéltem, momentán ő elég szimpatikus volt, nem jött azzal az álátszó süketeléssel, hogy "You're sweet, and beautiful..." Már nagyon unom. Blablabla. Fogalmam sincs miért, de az utóbbi pár napban nagyon szarkasztikus vagyok. Észrevettétek? Talán csak  bioritmusom. Na, persze. A csúcs a szerdai nap volt. Nem, nem azért mondom, mert életem legjobb napja. Meg sem közelíti. Azt az egyet leszámítva, hogy a németek megverték a törököket. Ott kezdődött, hogy a srác, akit HotDogon ismertem meg, és hülyített, hogy így meg úgy, tehát ki volt írva msn -re, hogy mit tudom én kit imád meg szeret. Na, gondoltam, állatira jó, de úgysem kellett volna, mert füves. De akkor is. Személyes sértésnek veszem. Aztán jött a másik hülye, akivel egy csomó baromságot össze szoktunk hordani... K.O. Lehet, én vagyok érzékeny, de azért egy-két dolgot én sem viselek el. Nem részletezem inkább. Hülye és kész. Nem is beszélek vele többet. Annál makacsabb vagyok. Talán megártott, hogy most olvasom a Halkirálynő és a dzsinnek -et harmadszorra? A főszereplő csaj abban ilyen. Hiába, az empátiás készségem visz majd a sírba. Hát nincs ezen a nyomorult, szerencsétlen világon egy értelmes srác (aki nem külföldi, közel van, hasonló korú stb.) ??? Költői kérdés volt. Hosszú a lista, nem? Jah, gondoltam... Nincs Isten.

MySpace and Orkut Heart Glitter Graphic - 2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr51542607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása