Don't Panic!

Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.06.06. 14:24 Picililla

IPGY=Idióta Pasik Gyülekezete

Címkék: love szerelem gondolatok napló bosszúság pasik day osztály srácok őrület szösszenetek idegbaj lamour myworld

Én mondom, az összes pasi idióta!!! (Na jó, adjuk meg az esélyt a többieknek, csak a 99% -uk az...)
 Ma például az egyik osztálytársamon akadtam ki. Állítom, nem normális. Először is: iszik, drogozik, minden csajt le akar fektetni, és a többi:S Általában jól kezelem a különböző szituációkat meg embereket, de ma TÚL kedves volt -eléggé furcsának találtam. Nem mintha velem eddig bunkó lett volna vagy valami, csak mondom. Elkezdte, hogy mi van velem, meg vegyem fel msn -re -ami nem lenne szokatlan, mivel az osztálytársam, de olyan bizarr volt... Dehogy veszem! Majd, ha bolond leszek:S Aztán van egy másik srác, akiről először azt gondoltam, hogy divatmajom (jó, még most is azt gondolom róla, de csak egy kicsit, mert alig ismerem). Szóval, mindig néz. De ne nézzen, elvégre iwiwjén az van kiírva, hogy kapcsolatban van, sőt, a csajról még képet is tett fel -bár múltkor több volt róla. Viszont ma is, mikor jöttem haza a busszal -általában pénteken jövünk ugyanazzal a járattal-, és leszálltam róla (ő már rég előttem járt), folyton hátranézett, aztán meg még le is lassította a lépteit, egészen addig, míg elmentem mellette. De nem fogok vele foglalkozni -legalábbis, míg csaja van. Minek néz ez engem? Őt meg ne is említsük:(! Már egy hete nem láttam, azt sem tudom, él -e vagy meghalt. Különben meg beszéltem pár napja barátnőmmel, azt mondta róla, aranyos, csak nem teljesen 100 -as. És hozzátette, hogy helyesek lennénk együtt, viszont hozzám talán egy intelligensebb illene:( No Comment. Köszönöm szépen... Viszont én eddig sem említettem egy szóval sem, hogy az eszéért szeretem vagy azért tetszik. Nem is kéne nekem egy unalmas IQ -bajnok! Holnap lesz falunap, majd kiderül, ki lesz a befutó. Talán egyik sem, mert ha így marad ez az egész tovább keresek (de most már igazán valami normálisat), vagy bevonulok egy zárdába. Jah, oda nem! Egyszer említette tanárnőm, hogy ott nem lehet folyton beszélni... A francba! Ez diszkrimináció!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr93506806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása