Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.07.01. 17:39 Picililla

Ha felmerül a kasztráció gondolata...

Címkék: bosszúság pasik srácok őrület idegbaj

 Eldobom az agyam. Ha volt egyáltalán. Mi tagadás, szívesen kasztrálnék egy-két hímegyedet. Csak a lelki békém kedvéért...

 Szerdán -tisztán emlékszem, mert akkor volt Németország-Törökország meccs- msnen beszéltem egyikükkel. Állati jófejnek találtam régebben is a srácot, szóval nem volt gond. Az elején. Aztán mondott valamit, amitől berágtam. Megemlítettem neki, de nem hiszem, hogy akkor komolyan vette. Mondta, várjak. Én meg, hogy megyek-gondoltam, nincs erre időm. Később nem lépett fel, nem láttam értelmét másnak: "letöröltem". Mint édes nyugalomnak néztem elébe. De nem! Nem úsztam meg. Írt egy nagyon megható levelet, mennyire csalódott bennem és a többi. Na, gondoltam, itt a papírzsepi, mindjárt telesírom... Válaszképp felvilágosítottam, a csalódás nálam is megvolt, majd megdumáljuk, ha visszavettem. Ma reggel fenn volt, mikor ezt láttam, leléptem. Igen, besz*ri vagyok, és??? Különben sem tudom, mit mondjak neki. Lehet, hogy én túloztam el a dolgokat. Beismerni még rosszabb. Hagyjuk.                                                                                                         Ma itt volt a másik, akit HotDogról ismerek. Nagyon kedves, mondhatom -jó, tőle megszoktam, hogy ilyen a stílusa. Tudom kezelni, mert nekem is nagy pofám van, szóval nincs igazán gond. Csak nehogy azt higyje, túlzottan kedvelem. Nem, nem húzom az agyát. Talán egy kicsit.
Tehát én sem vagyok jobb??? Ez aztán baromi örvendetes hír:( Sajnos magamat nem tudom kasztrálni.
Ez van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr46548355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása