Picúr blogja

Mit is írhatnék? Először is mondjuk azt, ez az a hely, ahol a honlapomon kívül elolvashatod írásaimat, személyes gondolataimat az élet nagy dolgairól...

Biztosan jó helyen jársz? Csak saját felelősségre..:D

Create your own banner at mybannermaker.com!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • evadora: Nem próbálom versbe szedni, csak nyersfordításban. Súlyos félreértés árnyékolja be a fordításodat.... (2010.09.13. 15:26) Frustration by Dorothy Parker
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:03) A Héttoronyban publikálok
  • IGe: Tolligna, Héttorony, Wita, Előhang, Tollal, Dunapart Café, Kupé a virtus farvizein www.virtus.h... (2010.06.23. 15:02) Legrövidebb pályafutásom története..:)
  • Nebula // ~Ann~Szidke: imadom ezt a szamot :X :X :X (2010.01.27. 16:18) Cinema Bizarre
  • asberoth01: Kedves Lady Jacqueline! Földesi Benjamin vagyok, és engem is bővebben érdekelne az általad említe... (2009.11.04. 22:44) Alkotok, avagy a regényírás fortélyai

(Picúr, Alcatrazgirl vagy ahogyan jobban tetszik...)

2008.09.02. 18:50 Picililla

2nd day...and Hayko Cepkin's music

Címkék: zene közösség suli emberek iskola törökök hayko cepkin

 Nem tudja valaki, pontosan hány napot járunk suliba? 180 valamennyit, ugye??? Jézusom! Addig még van egy kis idő...
 Egyébként egész jó nap volt, az új tanárok is szimpatikusak. De a legklasszabb természetesen az volt, mikor végre hazaértem - és benéztem az Aranylanthoz: a 4. versem került fel:D Juhuhú! Ha egyszer összejön a tíz is, jubilálunk, oké?
Meg honlapomra raktam fel új verseket, persze csak a jobbakat, amik nekem is tetszenek. Jah, és linkeket.
Csak eszembe jutott:)
 Tegnap megismertem még egy török srácot, félévvel fiatalabb nálam, tiszta jófej. Beszéltünk zenéről, fociról, stb. Küldött nekem egy nagyon jó számot Hayko Cepkin-től, aki egy híres török énekes. Ma egész nap azt hallgattam...igaz, nem beszélek törökül, de nem zavar...XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcatrazgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr75645350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása